SKRIVET: 2010-06-29, kl 18:56:47 | PUBLICERAT I: Annica

äöäööö

nu ha jag inte igen uppdaterat på länge -.-

midsommaren gick bra o vi hadde jätte roligt!
det hände ändå inget speciellt som man sku kunna
nämna i bloggen...
jag o bruttan ha härja våra egna dumma juttun me karin<3
vi har simmat mycke, skratta o skratta.
stt på filmer o härja me grabben.
jag saknar niils, tooni o elin!
o sen mina två geiis ninni o .soffe ! <3

idag har det varit en konstig dag...
jag hade roligt så länge jag var me bruttan.
tills farmor ringde o sa att jjag har jobb imorgon -.-
så nu kommer resten av denna vecka gå ut på att jag sitter
inspärrad i ett kontor o förstör viktiga dokument..
låter ganska kuuul.. eller så int.
före jag for från bruttan var vi upp till borgå efter hennes scooter!
sen körde vi hem med den :P

på fredagen är de södisdansen men jag vet inte om jag har nån större lust att gå på den.
och lördagen har fredrik bbq partyy.
men jag funderar på att stanna hemma...
jag vet int alls vad jag vill :/
idag har jag åtminnstone ingen lust att ens fundera på att göra någo kiva.

jag far säkert tidigt o sova idag, måste vara på jobbet kl.8.00
sku inte alls orka...
de är säkert helt mega fint väder ute o jag sitter inne i nå mörkt rum.

nu väntar jag på att tvättmaskinen tvättar mina kläder klart så att jag kan fara
ut o hängaa upp dom..

hoppas att ni har en bra dag.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: