SKRIVET: 2010-06-13, kl 20:04:54 | PUBLICERAT I: Annica

kåtnicklas

imorgon kommer myggs hem från lägret!!!
:)))))))
karin kommer efter mej imorgon före kl.11 på morgonen
så att vi kan vara tillsammmans med myggs
så fort som möjligt <3

jag har inte hunnit uppdatera på sistone.
under veckoslutet har jag varit hos karin.
Herregud så jag har skrattat:D
på fredagen var vi hos pumbapontza tills han skulle gå o sova.
sedan for vi ti grillen o mobba kåtnicklas!!
sen for vi o cruisa bil o hitta några nya vänner på vägen som jonatan o hinsis
for me till baren :D
karin och jag vänttade snällt i bilen på dom!
de hände en massa roliga saker hela den dagen:D
vi kom hem först halv 6 på morgonen.
så vi var ganska döda hela lördagen.
På lördagen var vi hos hinsis o spela spel o titta på tv osv.
och idag åt vi våfflor hos karin och nu är jag hemma.
sitter och jumittaar vet int alls vad jag skall göra

men iallafall får jag se myggs i morgon
<3

hoppas alla har en bra söndag!


Karin

KÅTNICKLAS<33



PUBLICERAT: 2010-06-14, 08:35:10 | URL: http://kavist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: