SKRIVET: 2010-04-20, kl 19:57:35 | PUBLICERAT I: Alexandra

ALLTSÅ NU HA DE FLIPPA UT TOTALT..

förlåt att jag inte uppdaterat på 1000000000000000000 år.
saken är den att min värld är lite rubbad.
på veckosslutet var jag med brutts och många andra polaren bla.spanien brudarna och boysen och karin<3
vi partajade med pappa natten lång och drack alldeles för mycket.
jag var i alla fall i mycket dåligt skick.
SEDAN...på söndagen
BLEV VI ALLA SJUKA!!!
vi har alla som har varit hos mej antingen:



SPYTT
HAFT RIPULI
FEBER
ELLER ALLA BLANDADE!







katastrof.
jag har mått så helvetes pyton.
vi har med pappa bara luggit hemma och inte rört en fena.
sett på tv hela dagen skitit,spytt och druckit blåbärssoppa.



nu börjar jag ENTLIGEN friskna till lite.
efter många om och men.



Vet ni föresten att min kära brutta fyller år på torsdagen.
jag ringde henne nyss och frågade vad hon önskar sig och blev arg när hon sa att hon ville att min mamma skall komma hem:DDDD
alltså ja saknar mamma massor och hon sitter fast i nå fucking SPANIN pga nå fucking ASKMOLN i nå fucking ISLAND.
FUCK YOU!
jag och pappa har fått nog att vara ensamma hemma och vill ha henne hem NU!!! :(

men i alla fall skall jag köpsla någonting superfin till min brutta.
för som ni kära läsare vet..
är hon bara värt det bästa och finaste diamantern som finns på denhär jorden<3
jag skulle kunna köpa mig sjuk för hennes skull.


nu skall jag sluta prata och gå och tvätta upp mig.
jag är nämligen ganska aaaasig och ofrech eftersom jag inte duschat på länge:D
imorgon är det skolan som gäller.
kiva nä man e massor efter-.-



ha det bra!
saknar bruden<3

kram bruden




p.s. BRUTTAN HA HITTA FILMKAMERAN.
det innebär bara en sak..
ATT SOMMAREN KOMMER ATT MEMORERAS OCH DET GOTT FOLK BLIR
FITTIT NAJS<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: