SKRIVET: 2010-04-08, kl 18:22:56 | PUBLICERAT I: Annica

blä

Jag har så sablars tråkit.
Jag tror att bruttan ha dela i astma för det första :S, hon  svara int ti mej på fb på nån halv timme o plötsligt for hon offline :D

Just städa jag mitt rum för jag hadde råddat det ganska mycke. som vanligt. och jag hadde inget bättre för mej!
Jag vet inte ens vad jag vill skriva om :D
Imorgon e jag ledig... vi sku kanske fara på leffam e bruttan o karin o sen nå andra idioter !
ahaha efter de vet jag inte ennu om jag skall bli i stan .. för ja kanske skall hitta på nå me min sötaste ninnuli <3

Påriktit nu sablar endå bruttan skulle kunna logga in på fb bara så att jag vet att hon inte ha dela i astma :S
annras tar jag över bloggen... HAHA liite paskaa de sku int bli ti någo :D

Hoppas nu att int mitt astma barn fick en attack :/ :((<///3

Jag vill fara o shoppa! jag vet en massa ssaker som jag skulle villa ha men ja inte får för ja ha inga pengar -.-
Jag vill bli miljonär sen sku ja flytta ut o ta bruttan me mej ti hawaii!
Liite najs ! sen sku ja köpa en limosin o karin sku få köra den o sen sku vi faa nånstans o åka o ja o bruttan drar champange på baksäte me guldbitar i.

Eller sen gifter ja mej bara me jared. De sku vara heelt perfekt! joo så gör vi<3

Sen kan han allti spela o sjunga för mej aww ja vill ha honom nuu<3!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: