SKRIVET: 2010-04-09, kl 12:44:39 | PUBLICERAT I: Annica

farmor på besök!

Hej!
Jag och mamma var just påväg till borgå när vi fick en oväntad gäst.. nemligen FARMOR haha
Hon är sombäst ute med pappa och byter ringar till bilen :'D
Jag skall fara upp till borgå me mamma o sen skall vi hämte dagge & bruttan.
Efter det skall jag o bruttan fara hem till henne o smida ONDA planer... sedan skall vi fara på bio :D
Det blir skojj o treffa bruttan<3
och efter de ska jag fara mi min gulloga ninnuli ti en hennes kaveri :D
Sen far jag säkert övernatten till farmor...
Men det kommer och bli skojj fast jag vet int ännu någo om vilken leffa vi skall fara o se på osv :p

snart får jag treffa bruttan iallafall & min bögninnuli <3
Ha de bra alla läsaren!


Min dumma vovve <3


Daggé <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: