SKRIVET: 2010-04-01, kl 20:58:46 | PUBLICERAT I: Alexandra

första fucking aprill..

idag har jag varit på prg på anonyma nikotinister.
meningen är att jag skall sluta röka emn såhär gick det:


undra inte outfitten..sådär går jag alltid klädd och jag har en litie bad hairday.





BRUTTAN SAAMARI lurade mig idag.
TVÅ GGR!
stryk sku de vara.
jag blir så arg.

men i alla fall...
saknar henne massor och på lördagen skall vi på INGVES vår kära väns party.
temat är rock.
alltså inte en rock som man har ute på sig utan stilen rock:DDD
vi har båda problem vad vi skall sätta på oss,men nu komemr vi på nått..
skall fösöka att få med kameran med så får vi lite frecha bilder hit till bloggen!
jejejejejejej...


nu skall jag gå i bastun med karin.
ha det så bra.
och glad påsk.


KRAM BRUDEN



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: