SKRIVET: 2010-04-11, kl 18:50:53 | PUBLICERAT I: Annica

hei!

Jag hadde ett jätte roligt veckoslut med helt bäst människor!
Tack bruttan att du finns du e min ängel<3

På fredan va vi ju o så på leffa och den var jätte bra, sen for jag me ninnuli o alex o laggiii nånstans i stan :D men de va o jätte skojj för ja fick se ninni den bögen<3

Sedan for ja ju såklart till bruttan på lördan ;) ja klarar mej int utan att se henne åtminnstone en gång i veckan!!! haha ;D
Vi hadde helt jätte skojj<3
På morgonen måste jag och dagge fara på konfirmation-.- vi mådde illa!!! hahaha :DD o dagge kunde intes läsa trosbekännelsen!
Såhär gick de till: föddes av KVINNAN maria

Jag höll på o dö i skratt! nu är jag jätte mätt för jag har ätit så mycket mat fast jag mådde skit :D
Vi kom först just hem från esbo men roligt var de ;D
Saknar min brutta redan <3!!

Nu skulle jag måsta packa för jag måste sekert fara o bo till farmor denna vecka -.- men de blir skojj för då e daggè mee ;)))

Hoppas ni andra läsaren har haft ett bra veckoslut!


Jag vill o ha sommar nuu!
brun med en massa sår när man har fallit med cykeln när nå idioter hoppar ut ur busken mitt framför vägen :D
simma o sola o vara me bruttan<3 & med lillebror som alltid endå är brunare än mej fast jag hu än sku försöka :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: