SKRIVET: 2010-04-29, kl 08:50:15 | PUBLICERAT I: Alexandra

HELLOU FUCKERS! dålig uppdatering pga SLAVERI (ved-talkko)

Ursäkta att jag inte uppdaterat.
jag har varit slav i mitt egna hem med en hel fucking hög med ved.
bruttan fejda!
fuck her.
idag är det torsdag.
det betyder att det imoron är fredag.
det betyder vappen.
det betyder DOKAAAAAAAA!
det blir nog bileet för hela pengen.
och det kommer herliga människor.
SPECIELLT BRUTTAN<333
har saknat henne igen sedan söndagen:( jag klarar max 5 dagar utan henne.
igentligen bara fyra:D

Hinssis bestämde att han skall sova mellan sina bruttor på vappen;))
får se hur det går!?!?!?
DET BLIR KUUL!
hoppas elin har med kameran så det blir bilder som man kan laga in hhit:)

Uppdatering kommer efter vappen.
På lördagen skall jag på min första jobbtur på grillen.
mitt sommarjobb börjar redan fast ja ennu har typ en månad skola:D
helt najs med pengar<3


IGÅR FICK JAG VETA ATT JAG SLAPP PÅ SKRIBALÄGRET JAG SÖKTE TILL!
happy<3
men en vecka utan bruttan på SOMMARLOVET är katastrof:(
angst.



ha det bra!
klara vappen och såhär lyder mitt motto imorgon:
"Vem e måtta och vafför skulle jag villa dricka med honom" ? :DDDDD
hahahahah.


Kram bruden


hittade en bild på skolans dator på en snygg,eller kanske stygg brud:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: