SKRIVET: 2010-04-22, kl 13:43:40 | PUBLICERAT I: Alexandra

HIPP HURA FÖR BAMSE FAR

som är så snäll och rar.

MÅNGA MÅNGA MÅNGA grattiskramar till bruden som fyller 17 år idag.
nu har hon bara ett år kvar till 18..då skall ni passa er. I ALLA FALL I TRAFIKEN :D

synd att hon inte är här nu för jag skulle bara villa krama henne.
jag ringde nog på morgonen när jag försov mig till henne och talade en stund.
men hon kommer hem imorgon så då skall vi ses.
JESS...
LYCKA<3

Jag har inte ennu hittat på någon bra present men som tur har mamma kommit hem så vi skall hitta på något superduperfint till bruden för hon är guld värd.


KRAMAR TILL BRUDEN!
ha det bra.

KRAM BRUDEN


fiiin pedoguuuy. värsta spussen men hon är min spusse och hon är bäst.<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: