SKRIVET: 2010-04-11, kl 18:28:26 | PUBLICERAT I: Alexandra

hohohohoho

alltså ni vet inte hur slut man blir att spendera ett veckosslut med bruttan:D
nånejh skämt<3 bruttan är ju bäst.

på fredagen var vi ju alltså på bio.
den var bra.
sedan blev bruttan i stan och vi for hem till hemtrakterna och cruisa lite med karin..
TRÅKIT UTAN BRUTTAN ,men endå helt ooooookej:)

på lördagen kom sedan bruttan igen till mej.
JEEEE.
vi härjade hela dagen med bruttan och dagge och sedan på kvällen blev det liite drickande med robin och karin:D
ALLTSÅ VITSI MAN FÅR NOG VA I STAKAN!
bruttan var som vanligt helt under borde:D
men roligt hadde vi och roliga var juttuna..
på slutet spåra det aningen ut men det gör det väl alltid!

Idag vaknade vi och mådde aningen dåligt hela högen.
alltså vi somnade typ någå 5,6 tiden så vi sov nog inte någon lång nattsömn..
sedan skulle bruttan och dagge på konffis och jag skrattade dom rakt upp i annsiktet:DDD
MUHAHAHAHAHA..sitta i krabbis och lyssna på orgeln som klingar vackert...
=SPY SPY SPY...muhahahahah

vi har bara slöa hela dagen med karin och robin.
robin har inte ennu sluppit hem och int vet jag hur han skall slippa heller!
FEIL!!


jag var idag en sväng på möte angående mitt sommarjobb till grillen.
jag tog ganska mycket jobb men det betyder pengar ochså.
hoppas bruttan har lust att hålla mig sällskap på jobbet några dagar..annors får jag tråkit:D
men vi skall nog ha så saaamaris rolig sommar med bruden och vi skall göra massor med skit..
SOM VANLIGT!;)

nu skall jag sluta drömma om sommaren.
för det tar nog ennu länge före det är bikini väder, snyftttt.
JAG VILL HA SOMMAR NU :(


ha det bra kära 3 läsare.

KRAM BRUDEN


BLACK AND WHITE PARTY! jag undrar vad jag har druckit på dendär bilden när mina ögon är helt klarblåa:DD
bruttans ögon är dom vackraste på denhär jorden. bruna. det är något såååå vackert.



BRUTTAN JA SKU BA SEJA ATT JAG ÄR ALLTID HÄR FÖR DEJ<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: