SKRIVET: 2010-04-15, kl 17:14:42 | PUBLICERAT I: Annica

öäää

hei!
våra läsare försvinner bara  dag för dag. snyft.
Idag har jag gått hela dagen i itis och ja hitta en massa fina kläder men ja ha int någo pengar :/
Imorgon ska ja stanna hemma från skolan. hehe ja har bara 2h o jag är endå sådär halft sjuk så mamma låter mej stanna hemma ^^
Jag tänker fara med pappa till butiken imorgon o köpa ny olja och nytt luftfilter till min moped.
Sen ska ja fara ut o köra!
Om pappa låter mej tenkker ja fara o hälssa på bruttan om inte hon har någo andra planer :D
MEN jag slår vad om att pappa endå int orkar hjälpa mej imorgon me moppen -.-
han steg just på min fot så att den e helt SJUK!
Jevla fetknopp.

Jag har inget annat skoj att skriva om men bruttan kanske uppdaterar om hon kommer på datan idag :D


nammnam<3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: