SKRIVET: 2010-04-24, kl 12:35:47 | PUBLICERAT I: Annica

pumbaa

helloi!
Jag är nu hemma från åland! :D
det var helt jette skojj dit åtminnsone i slute när vi hitta på någo o göra!

Jag kom hem igår och var heelt död! jag hade sovit 2-3 h på båten...
sedan var vi på risto rante momento me pörv, elin o tooni<3
vi spana in vår hottis!
jag kom hem och var en timme hemma så kom karin o DA BRUTTAN efter mej<3!
sen for vi nu ti pona o hinsis en sväng.

Nu sitter jag ensam hemma hos bruttan och ventar på att karin skall komma hem från sin farmor :D
bruttan är o övar till någon teater jutttu som jag inte riktit ennu har förstått vad den går ut på :S
halv fyra tiden skall vi starta me bruttans föreldraar upp till nickby o fara o se på den! det kommer o bli skojj(((:

ikäväll skall vi sekert vara hos karin :DDD
ha det bra de som läser den här bloggen fast de bara e en person som bäst XD
<3


mini människor!


XD 2007?vi baka shokomuffins me dagge & bruttorna :'D


hunden \../


......


HAHA PYJAMASPARTYY!!


naw<3


sist till trampulinen är kär i rektorn...
(ranar o slinttar o flyger UNDER tramppan :''D )

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: