SKRIVET: 2010-06-01, kl 18:55:47 | PUBLICERAT I: Annica

justin bieber<3

idag har jag skrivit mitt sista prov före sommarlovet<3!!!!!
och jag blev godkännd ialla prov!!!
vitsi jag känner mej lättad :D och som belöning tenker jag ta ledigt imorgon och kanske på också torsdagen.

nu har jag party med mej själv och justin.
jag saknar redan  salkkarit.. annrs brukar jag se på salkkarit den här tiden. nu finns de ingenting för mej o se på :(
kiva när bruttan aldrig uppdaterar dessutom skulle jag ha en viktig sak o berätta till henne just nu. eller viktig o viktig men viktig för mej! ja får panik :D
stackarns bruttan när hon allti hamnar o lyssna på mina problem :(

jag skulle gäärna villa laga in lite bilder som bäst, för jag tycker själv att det är roligare att läsa om man har bilder i bloggen :D men tyvärr funkkar de inte att laga in bilder just nu :S bloggen har sprutkakkka.
jag krde just min älskade scooter! det va naajs. men ja måste fixa den o byta olja o sånt ....
snart kan jag fara o hälssa på bruttan me den <3 jeess ^^ !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: