SKRIVET: 2010-03-23, kl 18:22:22 | PUBLICERAT I: Annica

chabba

Kiva när bruttss int ha skrivi hiit på länge!!! :DDDD
De e bara jag som skriver mina dumma inlägg hit...

Idag har jag inte gjort någo annt än vari i skolan o snabbt till itis efter d .

Ja slutade först 4 så ja e jätte trött... + att jag blev ännu fast med christoffer för att ha luntta i ett prov :''D eller dde va christoffer som blev fast för att ha skrivit av mej, och ja fick endå 2½ i prove så kiva om ja sku ha hamna skriva d pånytt -.- nå ialfall tenkte han få skriftilg varning för d men han gick efter timmen o slikka läraren så han fick inget för de: 'D


sedan gav oxå min kassföreståndare ti mej en tutt så att jag skulle hälla käften på hennes timmar :(

Saknar dej brutts<3!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: