SKRIVET: 2010-03-28, kl 18:05:19 | PUBLICERAT I: Alexandra

GE BA GUJJEN

ja som rubriken säger så gick de ganska fartfyllt till igår och jag hade tänkt att jag inte berättar destu mera utan låter bilderna tala för sig själv.

ENJOI FUCKERS!


här sa bruttan att jag ennu såg ganska nykter ut.


bruttan leker sneeeekkkiii bakom stolen.jag förstår att hon gömmer sig för hennes
ögon såg fulla ut.


jaa..sen börja vi ta på allvar me bruttan o robin.


alltså dedär va någå random foto som bruttan igen to(hon fota typ alla bilder
så däfför e hon int me på någå) å hon tyckte att dedär va jätte konstnärligt.


en bild på två fyllbunttar. GE BA GUJJEN va de ända dom sa hela kvällen.


ja å sådär slutade kvällen.eller nu ljuger jag vi skulle ennu bädda ut en bäddsoffa och det tog sekert en timme för annica o robin var så färdiga. alltså om nån normal sku ha sett oss igår sku dom int ha vari normala mera.


GEEEEEEEEEEEEEE BAAAAAA GUUUUUJJJJZZZA!


kram bruttan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: