SKRIVET: 2010-03-21, kl 13:37:39 | PUBLICERAT I: Annica

Halloiij

ennu ett skojj veckoslut me bruttan<3
Det  e d bästa som finns, att vara me bruttan <3 ;)))
hon hjälper mej jette mycke och orkar allti höra på mina dumma tragiska juttun.



De här är mitt första inlägg i den här bloggen så jag vet int riktit vad jag ska skriva eller överhuvutage göra :''D
Dessutom e jag int heller bra på att skriva eller någo annat överhuvutage men ...



Jag saknar redan alexandra helt massor!
Du får mej alltid att skratta<3
och vi gör allti de dummaste sakerna tillsammans :''d
du är som en syster till mej!
Fast vi endå är ganska olika
har vi endå en massa gemensamt.
Jag kan inte leva utan dej<3

okej en bild lyckades ja laga in men hadde ganska problem med storleken :'D

Hahha men nu förtsätter en tråkig söndag...
Ha de braa
kram annicaa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: