SKRIVET: 2010-03-31, kl 19:14:20 | PUBLICERAT I: Alexandra

heej

Äntligen e jag hemma efter en kort och hemsk skoldag :D
shoppa med mamma lite i stan o nu e jag hemma,
jag har inte någo skojj att skriva om, eller det har inte hent någo roligt.
dumma bruttan när du ska vara på prg, jag saknar dej massor <3
Men jag ser dj snart igen jeeee ;))) <3

En liten underbar ängel som jag saknar heelt massor e min lilla ninnuli<3
De e så dumt att du har ia så att ja aldri ser dej -.-
nu ha ja int sett dej på snart 2 veckor! </3
heelt för lång tid! :(
men på söndagen blir de leffa me min egen GEI <3



minn lilla ''tvillingsyster'' jag sakanar dej såå jette mycke <3


Dagens prinsessa  :


du min peterjöback ( elin ;D ) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: