SKRIVET: 2010-03-23, kl 19:25:15 | PUBLICERAT I: Alexandra

HELT OTROLIGT!

min o bruttans blogg har 2 FUCKING LÄSARE:D
den borde ha 10000000000000000000 miljoner.
vi e bara så bra:D
nånejh.
men vem vill hellre läsa om dumma blondiner med stora bröst!?
vi har inte stora men vi är DUBBELT roligare.


JAA!
lite smått info.
jag talae med bruttan idag och fast vi inte talade om roliga saker så gjorde det mig endå på SUPER HUMÖR<3
för hon e som ett pärlhalsband jag aldrig skulle ha råd till.
FÖR DYRBAR  OCH FÖR VACKER!


saknar henne och hennes juttun allti på veckorna när jag sitter hemma och har tråkit.
förr var allting så mycket lättare när vi gick i samma skola och sågs dagligen.
intföratt nu är det ENNU roligar när vi ses och vi har ENNU mera inside jutttun ;DD
SOM INGEN ALDRIG KOMMER ATT FÖRSTÅ!
för det är bara bruttans och mina saker<3

som tur ser jag henne på veckosslutet då det är fest som lovas hos karin.
DÅ SKALL DET DRICKAS OCH MED ORSAK:DDDD

ha det så bra.

kram bruttaaann



saknar sommar..då skall jag och bruttan laga en BURN BOOK..ni vet..som i MEAN GIRLS ;DD


Lina

nu har ni en läsare till hahah :D va e de här fö blogg riktit??? :DD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: