SKRIVET: 2010-03-29, kl 19:47:19 | PUBLICERAT I: Alexandra

jag är bara såååå dööööd

saknar bruden.
idag var det den mest hemska dagen i skolan.
ja somna två gånger.

talade med bruttan just på facebook och vi konstaterade att jag är ganska konsti.
men hon är van.

hon sa att hon kommer ihåg när jag allti textade till henne i högstadie:
TA PÅ DIG FARKKU KJOL IMORON SÅ TAR JAG O SEN POKAR VI BRUDAR<3


ööööhhh??? normal???
men de ha väl aldrig någon sakt.

bruden är bara så rolig och ni undrar vafför jag har six pack när jag skrattar så mycke ti hennes juttun.
vi had igen super rolit veckosslut.
nu skall jag snart gå och bada och sen är det täydellisetn som gäller, HELT BÄST SERIE!
jag och bruttan är båda beroende av de :D
ha det bra"

kram bruden


sådär ser jag allti ut när jag talar me bruttz i telefon..
SOM ETT FRÅGETECKEN fö hon har allti massor me konstiga
juttun att seja:DDD



FOR MORE INFORMATION VISIT EMOCORE.COM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: