SKRIVET: 2010-03-21, kl 17:34:52 | PUBLICERAT I: Alexandra

TRÅKIT!

Söndagar e så helvetes tråkiga -.-!
de enda som finns att göra e att sitta  o data.
Men de blir allti så långtråkit.
Ja var just ute o gå me vovven, så jag har endå inte bara suttit inne o data hela dagen :D
Ja sku nu kunna vara hos bruttna o hitta på något skojj:)

HAHAH vitsi ja skratta när jag ser på gamla bilder :'D ujj helvete så man ha sett ut:


ja kan int ens laga ordentlig storlek :''DDDDDDD
men den här bilden skrattar man nog magmuslkerna av sej!



HAHAH! ujj satans pudelhår :''DDDDDDDD




kokkobrasa XDDDDDDDDDDDDD



.... omg



min bror o syster på sommaren :''D jag var påväg till bruttan och lekte me min kameraxD



hahah de finns nog så många hemska bilder på den här datan.
Jag vågar inte ens visa dom till nån :''D

Jag vill ha sommar nuu o sola o simma o vara mycket med bruttan! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: