SKRIVET: 2010-05-07, kl 18:31:34 | PUBLICERAT I: Annica

1h och 35 min

jag vet inte när jag sist har varit hemma och ennutill hemma på ett veckoslut :D
men iallafall så e jag hemma nu.
det är tråkti!
men kanske bara bra för mej o va hema lite + att jag borde städa mitt rum o kolla på salkkarit o andra avenyn!

jag hadde en ganska rolig dag igår fast jag inte hadde nån data :D
jag var hos farmor me dagge o vi härja o laga bastu o stekte ägg o bacon + vi börja bygga en bilbana :'D
sen kom mamma efter dagge typ 11 tiden på natten.
sen texta ja ti bruttan o veckte henne o sen ringde hon ti mej o vi tala i en timme o 35 minuter i telefonen XD
samtidigt mata jag 4st igelkottar, spela triwial me bruttan och härja :D
nu ska jag se på salkkarit så ha det bra !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: