SKRIVET: 2010-05-18, kl 18:23:50 | PUBLICERAT I: Alexandra

ensam:'(


JAG VILL HA SOMMARLOV NU!!!!
förra sommaren va helt sjukt rolig....
jag var just ute i nån timme o hoppa på tramppan helt ensam. (toffe for o simma:()
sen spela ja boboll me mej själv.
snakka om emo :D
men så hitta ja en liiten hund som ville leka me mej sen börja ja leka me bamse o så for vi ut o gå :D

jag fick idag veta att jag kanske slipper till sverige me ninnuli o soffe :D
vitsi de sku vara helt jette jette roligt!
hoppas att vi kan fara :)

nu ska ja gå ut o hoppa igen för jag har inge bettre för mej :D
ha det bra och kramar till bruttan <3
skanar dej massor  ren!




just före jag skulle fa ti bruttan^^



de finns INGA vettiga bilder :'D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: