SKRIVET: 2010-05-24, kl 18:25:19 | PUBLICERAT I: Alexandra

FUCK

här är orsaker varför denna blogg suger:
1. BRUTTAN uppdaterar ALDRIG!
2. jag kan int hålla uppe en blogg utan att den blir seko
3. jag glömmer att uppdatera
4. jag kan varken skriva, stava eller läsa
5. jag blir sur på att den e så tråkig när bruttan int skriver någo hit de som ja skriver e tråkit!
6. vi har tappat våra gulliga läsare
7. jag vill ha en bättre såndärn juttu sak som e som bakgrund
8. fina bilder att lägga in
9. jag vill på reiv ja vill knarkaa
10. jag vill o hakka emon.

10 things i hate about my blogg....
MILF ENKKAAA

jag är hos farmor som bäst. snart kommer salkkarit och täydelliset naiset.
jagg kom till farmor för att int camilla skall vara ensam hit me farmor, o gissa vaad? dagge ligger o sover som den dickhead hon är ! -.-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: