SKRIVET: 2010-05-24, kl 21:42:07 | PUBLICERAT I: Alexandra

HALLÅDÄR KÖTT OCH BLÅBÄR

jag har nog nästan varit död.
jag har lite stressit att hinna med skolan,kaverin,BRUTTAN, vara hemma, och sköta två bloggar.
det har dessutom varit typ två veckor super fint väder så jag har inte alls varit på datan:/
men i alla fall så nu skriver jag men jag vet inte vad jag skall skriva.
idag började jag skolan kl.8 och jag hade vittu en och en halv timme KEMI!
snacka om rena rama djurplågerin.
jaa, men det komiska i det hela var att jag sommnade när vi höll på att anteckna om någå oxidering så jag drog ett sträck över hela anteckningarna.
sen va ja helt nolo när jag vaknade och sen så sommnade jag igen och nästa gång står läraren och stirrar på mig.
hahah, de va nolot. Sen bestämde jag mig för att hålla mig vaken.

VITTU de e nog för jävlt med provvecka måst jag bara seja.
alla andra har typ bara lekskola nu och vi sitter och svättas med 6 prov.


imoron är jag ledig
jag tror jag skall ringa ti jonatan för han e ochså ledig:D
sen skall jag försöka OBS FÖRSÖKA läsa på prov.
de slutar endå i kaos.
eller jaa..jag bara latar mig hela dagen.



nu skall jag gå och lägga mig.
det är kvart över nie väckning.
bara för att jag skall läsa på morgonen och inte bara sova.
BULL SHIT SÄGER JAG.


nejh men guud va jag är äklig!!!!!!!!
jag nyste just och det kom en stor räkäklimp i min hand :DDD
huuuy.
sori.
jag kanske borde sluta blogga:DD

KRAM BRUTTAN



<                                   LOVE                                                             3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: