SKRIVET: 2010-05-17, kl 17:18:52 | PUBLICERAT I: Annica

hei!

förlåt för dålig uppdatering (igen)!
det har varit så fint väder att man inte ens vill sitta inne o data.
Jag har spenderat onsdan-> söndan tillsammans med bruttan & jonatan.
vi har haft helt idiotiskt roligt och sööta karin kom hem på söndagen<3
jag har till och med vari o simma o sola, men jag har bränt mej så nu vill jag inte gå ut i solen och bli rödare än jag redan är. -.-
Snart är det sommarlov och då behöver man inte stressa mera över skolan!
jag håller på o stressa helt sjukt mycke nu över våra prov, när alla samlas nu till sista sekunden! + om man feilar prove måst man komma på SOMMAREN o skriva om de på omtenten -.-
jag tror att jag skall gå ut och hoppa på tramppan en stund med min gris till bror.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: