SKRIVET: 2010-05-05, kl 17:18:02 | PUBLICERAT I: Alexandra

hei!!!

förlåt för dålig uppdatering :(
bruttan är sjuk snyft.

jag har härjat lite för mycke på sista tiden att ja tycker riktit synd om bruttan:(
de e sekert därför som hon är sjuk!

De har hent en massa på dom sista dagarna men det går inte riktit att skriva.

Skolan har varit tråki o de besta me skolan e att ja får se ninni o soffe<3

veckosluten e bäst för då får ja se bruttan <3

just som bäst är jag ensam hos farmor, hon kommer hem på natten 1 tiden eftersom hon jobbar.
det är liite skönt o vara ensam en stund.
imorgon skall jag oxå vara hos farmor för då är hon  i ekenäs så jag ha huse helt för mej sjelv!
ännu bettre:D
snart skall jag gå i duchen o sedan skall jag försöka öva på enkka prov -.-

jag har egentligen inget mera att berätta för våra kära bloggläsare men hoppas att ni har det bra:D!

bruttan uppdaterar sen nångong när hon int mera e sjuk!
hon gör sej fet på min favorit ben & jerry's glas! :(
o hon tycker ennu att den  smaka skit -.-
satans bögunge:D:D:D:D



lite man nog delar i skratt när farmor ha måla en tavla av denna bild
o jag o daggge e färgade till negrar (?)XD



grabben & daggé<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: