SKRIVET: 2010-05-27, kl 17:37:20 | PUBLICERAT I: Alexandra

JARED<3333333333333 ;PPPPPPPPPPP NAMAMAMAMA

jag har ännu oxå jätte sjuk hals så jag orkade inte vara på dom sista timmarna i skolan. engelska provet skrev jag iallafall :D

efter skolan kom jag till farmor och efter som hon va i borgå hos oss så tänkte jag överraska henne med att städa. tror ni hon ens märkte att  jag hadde städat? -.- nej! :D
hon märkte inte ens förra gången när jag hadde klippt hennes gräsmatta, fast hon kklaga på att det var för långt och skulle klippas. :D !


alla blir vel gamla nångong men min farmor vill aldri vli gammal!

som bäst väntar jag på att salkkarit skall börja och så undrar jag hur jared kan vara så het och perfekt hur han en ser ut <3 ( förlåt men ja e in love :D)









förlåt ja bara måste!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: